
Remarketing
Remarketing to najlepszy sposób, aby dotrzeć do osób, które odwiedziły Twoją witrynę, sklep, stronę internetową i skłonić ich do ponownych odwiedzin lub zakupu.
Tworzymy tylko skuteczne i profesjonalne kampanie remarketingowe.
Remarketing to doskonałe narzędzie marketingu cyfrowego służące do zwiększania sprzedaży, konwersi i budowania marki w internecie. Remarketing polega na wyświetlaniu Twojej reklamy osobom, które wcześniej odwiedziły już Twoją witrynę, stronę lub sklep internetowy. Jest to doskonały sposób, aby powrócić do potencjalnego klienta poprzez inne strony internetowe, wyniki wyszukiwania Google i przypomnieć o naszej ofercie lub usłudze.
Dużo bardziej rozwiniętą kampanią remarketingu jest kampania dynamiczna remarketingu, która pozwala na wyświetlanie reklamy konkretnego produktu lub usługi, które były już wcześniej przeglądane przez danego użytkownika Twojej strony. Dzięki temu rozwiązaniu możliwe jest wyświetlanie reklamy, która jest skuteczniejsza i zwiększa szanse na osiągnięcie wyższej konwersji.
Nasz zespół posiada profesjonalne i szerokie doświadczenie w realizowaniu skutecznych kampanii remarketingowych. Dzięki naszemu zespołowi, który posiada gruntowną wiedzę z zakresu realizacji kampanii remarketingowych i olbrzymie doświadczenie poparte sukcesami, nasze projekty reklamowe osiągają wysoka stopę zwrotu z inwestycji osiągając tym samym cele stawiane przez naszych klientów.

Remarketing standardowy
Remarketing standardowy opiera się na wyświetlaniu Twojej reklamy użytkownikom, którzy odwiedzili Twoją stronę w trakcie przeglądania przez nich innych treści, stron i witryn internetowych lub w trakcie korzystania przez nich z aplikacji znajdującej się w sieci reklamowej.
Remarketing dynamiczny
Remarketing dynamiczny polega na wyświetlaniu Twojej reklamy użytkownikom, którzy odwiedzili Twoją stronę ze szczególnym uwzględnieniem produktów, towarów lub usług, które oglądali w Twojej witrynie internetowej. Remarketing dynamiczny wyświetla reklamy w trakcie przeglądania przez nich innych treści, stron i lub w trakcie korzystania przez nich z aplikacji znajdującej się w sieci reklamowej.
Remarketingowe listy
Listy remarketingowe to doskonały sposób na wsparcie Twojego sklepu internetowego i najlepsze rozwiązanie dla e-commerce, opiera się na wyświetlaniu Twojej reklamy użytkownikom, którzy odwiedzili Twoją stronę w trakcie korzystania przez nich z wyszukiwarki Google.
Remarketing wideo
Remarketing wideo polega na wyświetlaniu Twojej reklamy użytkownikom, którzy odwiedzili Twoją stronę i Twoimi filmami lub weszli w interakcję z Twoim kanałem YouTube. Reklama wideo jest wyświetlana w trakcie korzystania przez nich z YouTube oraz przeglądają filmy, inne witryny internetowe lub aplikacje w sieci reklamowej.
Remarketing aplikacji mobilnych
Remarketing aplikacji mobilnych odnosi się do wyświetlania Twojej reklamy użytkownikom, którzy odwiedzili Twoją stronę mobilną lub korzystali z Twojej aplikacji mobilnej. Reklmaa jest wyświetlaqna takim użytkownikom w chwili przeglądania przez nich innych treści w wersji mobilnej, stron mobilnych i aplikacji mobilnych.
Skuteczne i profesjonalne kampanie remarketingu
Remarketing do skuteczne narzędzie dla ecommerce
Remarketing to sposób na zwiększenie zysków
Oferujemy tylko skuteczne kampanie remarketingu
14
Aktywne kampanie Remarketingu
73
Przeprowadzonych kamanii Remarketingu
58%
Średni wzrost konwersji z Remarketingu
270%
Średnie zwiększenie ruchu
Wykorzystaj Remarketing, aby dotrzeć do użytkowników, którzy już odwiedzali Twoją stronę, witrynę lub sklep internetowy. Wykorzystaj siłę Remarketingu, aby sprzedawać jeszcze więcej i budować zaufanie do marki. Nie czekaj, aż klient znajdzie Ciebie, Ty znajdź klienta zanim on znajdzie Twoją konkurencję.
Poznaj zalety i korzyści remarketingu
Prowadzisz sklep internetowy?
Masz lokalny biznes?
Remarketing to narzędzie marketingu z którego musisz korzystać
Dostosujemy listy remarketingowe do Twoich indywidualnych celów
Indywidualnie dostosujemy strategię kampanii do Twoich celów biznesowych, reklamowych i potrzeb firmy. Możemy przykładowo wyświetlać reklamę osobom, które nie zakończyły transakcji i porzuciły koszyk w Twoim sklepie internetowym. Jest to doskonały sposób na podniesienie konwersji w Twoim sklepie internetowym i zwiększenie zysków Twojej firmy.


Remarketing to możliwość docierania do klientów na nieograniczoną skalę
Oferujemy przeprowadzenie kamapanii remarketingowych na nieograniczoną skalę. Docieramy do osób, znajdujących się na Twoich listach remarketingowych w czasie korzystania przez nich z wyszukiwarki internetowej Google. Baza remarketingowa Google to ponad 2 miliony serwisów internetowych w sieci reklamowej i liczba ta stale rośnie.
Reklamuj się w odpowiednim miejscu i odpowiednim czasie
Dzięki kampanii remarektingowej możesz docierać z reklamą do potencjalnych klientów w określonym czasie, sytuacji i miejscu. Podczas targetowania kampanii ustalamy najlepsze i najskuteczniejsze metody reklamy, aby osiągnąć najlepszy efekt kampanii, zwiększyć Twoje zyski, konwersję i zapewnić jak najwyższy zwrot z inwestycji ROI.

Remarketing Statyczny
RemarketingDynamiczny
RemarketingVideo
RemarketingAplikacji Mobilnych
Jak działa remarketing?
Remarketing to typ reklamy, który pozwala na dotarcie do użytkowników, którzy oglądali już wcześniej Twoją stronę internetową. Reklamy w takiej formie są wyświetlane użytkownikowi, który przeglądał już wcześniej Twoją stronę www. Warunkiem koniecznym jest przeglądanie stron znajdujących się w sieci reklamowej Google. Aby korzystać z remarketingu, należy zaimplementować na swojej stronie specjalny tag remarketingowy, utworzyć listy remarketingowe i uruchomić kampanię.
Czym jest remarketing na facebooku?
Kampanie remarketingowe można wykorzystywać również na najpopularniejszym portalu społecznościowym: Facebook. Sposób działania i efekt końcowy jest podobny jak w kampanii remarketingowej w sieci reklamowej Google. Dzięki zastosowaniu remerketingu na facebook, masz szansę dotrzeć ponownie do użytkowników, którzy już wcześniej odwiedzili Twoją witrynę internetową lub sklep internetowy. Różnica polaga na tym, iż reklamy są wyświetlane na facebook, a nie w sieci reklamowej Google.
Czy warto korzystać z remarketingu?
Remarketing do bardzo skuteczne narzędzie do promowania witryny internetowej, sklepu, usług lub produktu. Efektywność remarketingu polega na tym, iż docieramy z reklamą do użytkowników, którzy już wcześniej korzystali z naszej witryny internetowej lub aplikacji. Dzięki remarketingowi mamy szansę budować trwałe relacje z potencjalnym klientem wzmacniając wizerunek naszej firmy w oczach klienta, promując brand i niczym bumerang wracać do niego z ofertą produktową lub usługami. Biorąc pod uwagę charakter remarketingu i jego główne cechy, jak najbardziej opłaca się korzystać z tej formy reklamy internetowej.
Remarketing statyczny czy dynamiczny?
Obydwie formy reklamy mają swoje zalety i wady. Wybór pomiędzy remarketingiem dynamicznym, a statycznym zależy w głównej mierze od celów jakie chcemy osiągnąć poprzez zastosowanie każdej z wymienionych metod promocji witryny internetowej i od charakteru naszej działalności. Marketing dynamiczny to w pełni spersonalizowany sposób promocji w internecie, a jego najważniejsza zaleta jaką jest możliwość dostosowania rodzaju wyświetlanej reklamy do zachowania użytkownika odróżnia tą formę reklamy od marketingu statycznego, który oferuje wyświetlanie reklamy jednakowej bez względu na użytkownika i jego zainteresowania.
Jak zacząć remarketing w Google AdWords?
Najważniejsze to określić cel jaki chcemy osiągnąć korzystając z remarketingu. Pozwoli to na opracowanie odpowiedniej strategii i wybranie właściwej techniki remarketingu. Po opracowaniu powyższych elementów należy wprowadzić na naszej stronie internetowej lub w sklepie odpowiednich tagów remarketingowych. W następnej kolejności musimy przygotować właściwe listy remarketingowe i uruchomić samą kampanię remarketingową, którą obsługujemy z poziomu Google AdWords. Szczególnie ważne w reklamie remarketingowej jest optymalizacja kampanii, która powinna przynieść maksymalizację działań i zwiększenie wskaźnika ROI - współczynnika zwrotu z inwestycji. Polecamy zlecenie kampanii remarketingowej agencji interaktywnej posiadającej doświadczenie w tym zakresie. Pozwoli to na oszczędność czasu i pieniędzy, a sama reklama z całą pewnością będzie przygotowana profesjonalnie, a jej efekty będą skuteczne.
Czym jest personalizowany remarketing?
Remarketing personalizowany to sposób docierania do użytkowników, którzy już w przeszłości odwiedzili choć raz naszą witrynę www lub sklep internetowy. Personalizowany czyli dostosowany. Remarketing personalizowany to dostosowana reklama, która dociera do użytkowników korzystających z naszej witryny internetowej, a jej treść jest dostosowana i dopasowana do zainteresowania i zachowania konkretnego użytkownika. Pozwala to na maksymalizację kosztów promocji i docieranie z reklamą do użytkowników z ofertą produktu lub usługi, którą interesował się w przeszłości. Korzystając z tej formy promocji możemy wyświetlać użytkownikowi produkty lub usługi, które już wcześniej oglądał w naszej witrynie internetowej lub sklepie, ale z różnych przyczyn porzucił stronę i konwersja z jego wizyty nie była ukończona. Prezentując zatem ten format reklamy zyskujemy możliwości jakich nie dają inne formy reklamy w internecie.
Opowiedz nam o swoim projekcie
Pozwól nam pomóc Twojej firmie i przeprowadzić skuteczną Kampanię Remarketingową
Remarketing to najskuteczniejszy sposób na zwiększenie zysków Twojej firmy i budowanie jej marki w internecie.
Referencje
Zobacz wszystkie

“Profesjonalnie wykonana strona internetowa zgodnie z założeniami i moimi oczekiwaniami. Doskonałe wyczucie pracowników Agencji pozwoliło nam stworzyć znakomitą stronę, która całkowicie spełniła nasze oczekiwania. Polecam z całego serca.”
