
Optymalizacja Współczynnika Konwersji
Zwiększamy sprzedaż, klikalność i inne określone cele konwersji, bez konieczności zwiększenia ilości ruchu przychodzącego na stronie internetowej.
Wyniki współczynnika konwersji mają kluczowy wpływ na zwrot z inwestycji z każdego źródła ruchu i prowadzonej kampanii. Wyższy współczynnik konwersji to większy zwrot z inwestycji ROI.
CRO to Optymalizacja Współczynnika Konwersji, która poprawia niemal wszystkie aspekty marketingu cyfrowego poprzez zwiększenie wartości Twojej strony dla każdego jej użytkownika. Ciągłe zmiany, są wynikiem ciągłych usprawnień Twojej strony w ramach CRO, które trwają jeszcze długo po zakończeniu testowania strony internetowej. Dzięki naszym rozwiązaniom CRO nawet przy całkowitej przebudowie serwisu internetowego, można nadal utrzymać i korzystać ze wszystkich wyników badań, które były prowadzone w ramach optymalizacji współczynnika konwersji Twojego serwisu internetowego. Informacje pozyskane w ramach Optymalizacji Współczynnika Konwersji, będą doskonałym źródłem znajomości optymalnych rozwiązań dla Twojego biznesu, strony internetowej lub sklepu internetowego.
Optymalizacja Konwersji
Badania i testy A/B
Maksymalizacja ROI
Aktualizacja Projektów
Mamy cenne doświadczenie i wiedzę w zakresie CRO
Optymalizacja współczynnika konwersji wymaga doświadczenia
Osiągamy zamierzone efekty i dynamicznie podnosimy CRO
21
CRO
15
Aktualizacje Projektów
29
Przebudowa Stron
17
Testowanie A/B
6
Przebudowa Flow
11
Socjal Sharing
Skutecznie optymalizujemy współczynniki konwersji
Współczynnik konwersji wymaga ciągłej poprawy i ciągłych zmian
Doświadczenie i praktyczna wiedza to nasze atuty
Poznaj nasze metody i wysoką skuteczność
Sprawdzone techniki testowania A/B
Oferujemy skuteczne techniki testowania A/B, testowania wielowymiarowego, zmiany w miejscu układu, bliskości, koloru, pól i ścieżek przejazdowych. Analizujemy wszystkie te informacje dopóki nie określimy, które połączenia dają największy współczynnik konwersji.
Kompletna analiza projektu
Stosując ukierunkowane badania, mamy pewność jak uzyskać najlepsze wyniki specyficzne dla danej firmy. Nasz zespół przetestuje i poprawi wszystkie aspekty Twojej strony internetowej. Sprawdzimy i poddamy kontroli, co działa, a co nie w celu zwiększenia konwersji Twojej strony internetowej.
Ambitne cele i osiągalne wyniki
Działania, które wdrażamy w ramach optymalizacji współczynnika konwersji wpływają bezpośrednio na zwiększenie określonych celów i ich realizacje na wyznaczonym poziomie, który jest zawsze ustalany ambitnie na tle działań konkurencyjnych branż.
Doświadczony zespół analityków
Nasi analitycy ds. Optymalizacji Współczynnika Konwersji korzystają z najlepszych dostępnych na rynku narzędzi do gromadzenia i wizualizacji danych w celu dokonania najszybszych i najbardziej skutecznych decyzji w ramach CRO Twojej strony.
Poprzez odpowiednią optymalizację Twojej strony internetowej lub sklepu internetowego, zwiększymy konwersję i pomożemy Ci pokierować użytkownikami Twojej witryny internetowej. Zapewnimy udaną, skuteczną i długoterminową strategię CRO, zapewnimy doskonałe efekty dla działalności Twojej firmy zwiększając zyski.
Jak zwiększyć konwersję strony internetowej
Współczynnik konwersji jest uzależniony od wielu czynników
Zwiększenie CRO wymaga analitycznej wiedzy
Wierzymy, że skuteczna i kreatywna komunikacja na początku naszej współpracy pozwala nam na stworzenie wyjątkowych relacji, które zapewnią wymierne efekty dla konkretnych celów biznesowych, Twoich przychodów, lojalności Twoich klientów i wzrostu udziału w rynku Twojego biznesu. Współczynnik konwersji to jeden z ważniejszych elementów, który należy optymalizować.

Jesteśmy zorientowani na osiąganie trwałych celów poprzez ciągłe badania ambitnego rozwoju, rygorystyczne testy i drobiazgową sprawozdawczość. Przeanalizujemy dokładnie w jaki sposób użytkownicy Twojej strony internetowej wchodzą z nią w interakcję, opracowując przy tym strategię zwiększenia zaangażowania klientów i współczynnika konwersji Twojej witryny internetowej.
Co to jest konwersja?
Konwersja to nic innego jak określone, oczekiwane działanie wykonane przez odbiorcę / usera/ użytkownika / klienta w odpowiedzi na skierowaną do niego kampanię reklamową w internecie. Miano konwersji może się różnić diametralnie w zależności od postawionych celów lub zadań, które postawimy przed naszą stroną internetową, witryną lub aplikacją. W przypadku stron internetowych i sklepów internetowych, konwersja może być określona sprzedażą oferowanego produktu. Konwersją może być również pozostawienie adresu email, subskrypcja newslettera lub pozostawienie opinii.
Jak zwiększyć konwersję w sklepie?
Zwiększenie konwersji w sklepie internetowym nie jest prostym zadaniem, a możliwości w tym zakresie są obligowane wieloma czynnikami. Poczynając od optymalizacji strony, UX, nawigacji, call to action, listy produktów i oferowanych towarów po ich cenę i dostępność. Mnogość czynników wpływających na konwersję jest tak ogromna, że pole do działalności w zakresie poprawy wyników sprzedaży sklepu jest ogromne i w zasadzie niczym nie ograniczone. Niemniej jednak warto walczyć o każdy promil konwersji, który zwiększa zyski sklepu internetowego.
Jak wysoki powinien być wskaźnik konwersji?
Poziom wskaźnika konwersji jest określany w zależności od celu, który stanowi o konwersji. Wskaźnik ten zależny jest od wielu czynników, na które składają się promile wielu elementów składowych. Nie można jednoznacznie określać normy poziomu konwersji, ponieważ dla każdego celu będzie on inny i mocno zależny od indywidualnych środowiskowych. Pewnym jest natomiast, że zwiększyć wskaźnik konwersji zawsze można, bez względu na to jaki poziom obecnie stanowi. Poprawiając i doskonaląc częściowe składowe wpływające na daną konwersję, mamy niejako pewność jej zwiększenia.
Jak zwiększyć konwersję sprzedaży?
Chyba wszyscy właściciele sklepów internetowych pochylają się nad pytaniem: jak zwiększyć wskaźnik konwersji sprzedaży? Zwiększenie tego wskaźnika w praktyce nie jest wcale takie trudne i zależy w dużym stopniu od naszej inwencji i wyobraźni. Poprawa każdego czynnika, który może mieć wpływ na ostateczny wynik konwersji, pozwala na poprawę tego ważnego w sprzedaży elementu. Poprawa jakości zdjęć produktów, optymalizacja cen, przejrzystość oferty, czy wreszcie uproszczenie drogi zakupowej z pewnością pozwolą na zwiększenie wskaźnika konwersji sprzedaży.
Jak obniżyć koszt konwersji?
Najważniejszym elementem w wielu dziedzinach, również w ustalaniu kosztów współczynnika konwersji jest optymalizacja całego procesu konwersji i osiągania ustalonego celu. Przemyślany plan i jego właściwa optymalizacja przyniosą wymierne korzyści w postaci obniżenia kosztów konwersji. Warto zatem optymalizować i szczegółowo planować w procesie określenia konwersji, ponieważ tylko zrozumienie procesu do którego dążymy pozwala na podejmowanie właściwych rozwiązań.
Czy istnieje optymalizator konwersji?
Na rynku jest wiele narzędzi płatnych i darmowych, które w znaczący sposób pozwalają na automatyzację optymalizacji konwersji. Niemniej jednak, żaden z tych produktów nie jest w stanie zastąpić czynnika ludzkiego i człowiek w procesie optymalizacji współczynnika konwersji okazuje się być niezbędny i niezastąpiony. Żaden automatyczny optymalizator konwersji dostępny na rynku nie zastąpi doświadczonego specjalisty w tej dziedzinie, który wiedzę i umiejętności zdobył w praktyce.
Opowiedz nam o swoim projekcie
Pozwól nam pomóc Twojej firmie w internecie
Przeprowadzimy skuteczną i profesjonalną Optymalizację Współczynnika Konwersji Twojej strony internetowej
Zainwestuj swój budżet marketingowy w strategie CRO opracowaną przez nasz profesjonalny zespół i uzyskaj natychmiastowy zwrot z inwestycji.
Referencje
Zobacz wszystkie

“Profesjonalnie wykonana strona internetowa zgodnie z założeniami i moimi oczekiwaniami. Doskonałe wyczucie pracowników Agencji pozwoliło nam stworzyć znakomitą stronę, która całkowicie spełniła nasze oczekiwania. Polecam z całego serca.”
